tisdag 6 augusti 2013

Diagnos

Så äntligen, efter en vecka och 2 dagar så får jag svar på proverna.
Ingen fara med mig jag har inga dåliga värden för utom mitt låga HB på 93 annars ser allt fin ut.
Får träffa läkaren på Öron Näsa Hals som precis klarat en Olympisk distans på AXA tri i Malmö på en fin tid under 3 timmar. Dessutom visar det sig att hennes man kört Kalmar Ironman.

Du har koll på din kropp, prova två träningspass känns allt bra kan jag inte se något hinder för en start i Kalmar Ironman.
Men känner du minsta försämring eller att något känns domnat bryt och starta inte.

Vilken vinstlott på en måndag em!!

Frisk och nästan startklar...

I dag ska jag testa att köra 1 km sim på lunchen ska inte ta någon tid utan bara känna hur det känns i kroppen.
I em om allt känns bra så tar jag cykeln hem så har jag fått klämma lite på den nya sadlen också.
Lovar att lägga ut en bild på den..

MMMmmmm så skönt att det inte var något allvarligt -visst det kan ta upp till 6 månader innan symtomen är borta men vad gör det!
Glömde nästan.. Bells pares är min diagnos.

Dax för ett pass i havet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar